HomePage-1900x1000-2

קולקציית מטבחי סמל בסימן חומרים חדשניים

בראש הקולקציה החדשה מוצג הדגם הראשי המושפע מטרנד עולמי של שימוש בחומרים ממוחזרים. בלב המטבח מככב אי עצום ממדים המחופה מעץ ישן שעבר בתהליך מחזור, עיבוד של עישון והברשה, אותו סמל מייבאת במיוחד מאירופה.  //  מתוך נדל"ן היום, כתבות נדל"ן

מעצבי המותג, האחים סברינה, ויקי וברטו מוהדב, קיבלו את ההשראה בעיצוב הקולקציה מהמפגש הראשון עם החומר.לדברי סברינה מוהדב: "התחלנו את העבודה על הקולקציה מתוך ההתרגשות שבמפגש עם חומרי גלם חדשים, המשמשים למשטחי עבודה, חיפוי דלתות המטבח וקירות החלל, ומשם התחלנו להמריא בעיצובים חדשים ופורצי דרך".

ציפוי דלתות מטבח - מטבחי סמל

בראש הקולקציה החדשה, אשר מוצגת בסניף הדגל של מטבחי סמל בנמל תל-אביב, מוצג הדגם הראשי המושפע מטרנד עולמי של שימוש בחומרים ממוחזרים. בלב המטבח מככב אי עצום ממדים באורך 8 מטרים המחופה מעץ ישן שעבר בתהליך מחזור, עיבוד של עישון והברשה, אותו סמל מייבאת במיוחד מאירופה. העץ במראה אותנטי ויוצא דופן, עומד מנגד לארונות הגבוהים המצופים בחזיתות מתכת אלומיניום בגוון אפור תעשייתי. הארונות מציגים גם הם חידוש ומסתירים בתוכם את כל הפונקציות של המטבח – מכשירי החשמל, מקרר, תנורים ואפילו את משטח העבודה והכיור, וכך למעשה המטבח הופך לחלל אירוח מרשים ורב משתתפים.

הדגמים החדשים ל- 2016 עושים שילוב של עץ במראה מודרני או במראה מעובד ישן, לצד דלתות במראה דמוי מתכת גולמית הצבועות בצבע ייחודי שמכיל סגסוגת ברזל או דלתות בגימור מבריק באיכות גבוהה. המטבחים של סמל משלבים טכנולוגיה מתקדמת של פתיחת דלתות חשמלית ללא ידיות, תאורה פנים לארונות וגימורים בלעדיים.

מטבחי "סמל" מעניקים טיפים למטבח חכם ופונקציונלי:

– את המכשירים החשמליים יש להסתיר מעבר לארון תריס על השיש.
– תכנון נכון של אזור האכילה וגובה השולחן בהתאם.
– תכנון אזורי אחסון נוחים ונגישים.
– התאמה אישית לגורם האנושי ולאופי התפקוד, וכן להתייחס למס' הנפשות בבית.