מטבח עץ טבעי ומודרני - מטבחי סמל

מטבחי צבע בתנור- בואו לגלות עולם חדש!

כיום, החדשנות בעולם המטבחים באה לידי ביטוי בחומרים ובטקסטורות ההולכים ומשתדרגים. טכנולוגיית הצביעה החדשה שלנו במטבחי סמל מאפשרת לנו להביא אליכם הביתה את מטבחי הצבע החדשים לשנת 2022, הכוללים טקסטורות, צבעים וחומרים שונים, המעניקים מטבח מעוצב, מיוחד ולא שגרתי.

מה הם מטבחי צבע וכיצד מיוצרים?

תהליך הצביעה נפוץ בשמו "צבע בתנור". תנור צבע הוא בעצם חדר נקי עם סירקולציה של אוויר מסונן שנכנס מחלקו העליון ויוצא מחלקו התחתון. המילה תנור מעט מטעה כי השימוש בחימום היא רק בימים הקרים של החורף בהם מחממים את החדר לטמפרטורה גבוהה מעלות וזאת כדי לזרז את תהליך הייבוש. במתחם הצביעה חייבת להיות סטריליות בסטנדרטים התואמים למעבדה, אשר שונים לחלוטין מתנאי המפעל הבסיסיים המקובלים בתחום. בסוף התהליך, הצבע יוצא יבש לחלוטין, כאשר אף גרגיר לא יכול להידבק למשטח.

מה היתרונות של מטבחי צבע?

היתרון של מטבחי הצבע הוא המראה העכשווי, הנקי והמוקפד. בדלתות מטבח שנצבעות בתנור אין סימני תפרים, הדבקות או קאנטים, וכל הדלת צבועה באותו המרקם ובאותו הגוון בצורה אחידה. ניתן לחרוץ על הדלת, להוסיף ידיות אינטגרליות וניתן לצבוע אותה בשיטות שונות: מאט, מבריק, משופשף (וואש).

טכניקת הצביעה במטבחי סמל- מה מייחד את מערך הצבע החדש?

עקב היתרונות המשמעותיים של צביעה בתנור בחרנו במטבחי סמל לשדרג את תהליך ייצור מטבחי הצבע והקמנו מערך צבע ייחודי מסוגו בעולם המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת מעולם ייצור הרכבים. כיום, תהליך צביעת המטבח הפך לאיכותי, מדויק ומהיר הרבה יותר, בזכות מערך הרובוטים החדשני שהוקם במפעלנו. בעת הצורך, ישנה התערבות ושילוב עבודת יד עדינה ומדויקת על ידי אנשים המקצוע הטובים ביותר.

בזכות הטכנולוגיה החדישה התוצאה שמתקבלת היא מטבחי צבע בתנור ברמת גימור יוצאת דופן, בעלי העמידות הגבוהה ביותר שניתן להשיג וצביעה מושלמת. כיום, אנו במטבחי סמל מייצרים מטבחים מעוצבים ברמת דיוק עולמית ומסוגלים להגיע למספר גוונים אין סופי במספר. היכולת שלנו לייצר מספר גוונים רב היא לא הכל, אלא רמת דיוק הגוון היא זו שעושה את ההבדל המשמעותי ממטבח סטנדרטי.

מה היתרון במערך הצבע החדש?

אחד מהיתרונות הבולטים במערך הצבע החדש טמון גם ביכולת לצבוע וללטש כל פינה בכל סוגי הדלתות, למשל בדלתות בעלות חריטות או חריצים, כאשר הצביעה נעשית בהדרגה, על ידי 12-14 שכבות צבע עד לקבלת העמידות הגבוהה ביותר והצביעה המושלמת ביותר. במידה והבקשה היא לייצר חזית בגוון מבריק, הצבע עובר ליטוש על גבי משטח הדומה לזכוכית וע"י מכונות פוליש ייעודיות, היוצרים ברק ייחודי שלא ניתן ליצור בהתזה רגילה.

אז לסיכום, למה לבחור במטבח צבע בתנור?

  • מטבח עמיד מפני שחיקה
  • ניתן לבחור את רמת הברק לפי טעמכם האישי
  • מראה של יחידה אחת חלקה
  • אחידות במרקם ובצבע
  • ניתן לחרוץ ידיות אינטגרליות ללא חיתוכים מיותרים
  • ניקוי קל ונוח

גם אתם רוצים להתחדש ולהשתדרג למטבחי הצבע של סמל >>> השאירו לנו פרטים!

מטבח צבע בתנור
מטבח שחור צבע בתנור
מטבח שחור לבן שעוצב על ידי שובל עיני
מטבח צבע בתנור
מטבח צבע בתנור