קטיה רביץ

פנטהאוז במרכז הארץ- הכירו את קטיה רביץ

אנו שמחים להציג בפניכם פרויקט מיוחד, חם ומודרני מבית המעצבת קטיה רביץ. בואו לשמוע על תהליך העיצוב, ההשראה ובחירת המטבח בכתבה הבאה >>

הפרוייקט: פנטהאוז ברמת גן

שטח: 106 מ"ר+ גג 60 מ"ר ומרפסת 11 מ"ר

הדיירים: זוג צעיר

עיצוב פנים: קטיה רביץ עיצוב פנים

מטבח אפור עם אי שיש

"בפרויקט המרתק הזה יצא לי לעבוד עם זוג צעיר אשר רכש את הדירה על הנייר במסגרת פרויקט של תמ"א 1 (תוספת קומות עליונות בבניין קיים) וביקש לתכנן דירה מפנקת שיכולה בקלות להפוך לקן משפחתי.התחלנו בדירה מפנקת ומעוצבת לזוג ותכננו את החללים כשאנו צופים את השינויים העתידיים. בחרתי בפלטת צבעים ניטרלית ומודרנית. אפור לבן ושחור, שם שילבתי נגיעות צבע ואלמנטים מנחושת המעניקים תחושה יוקרתית לחלל ושוברים את פלטת הצבעים הקרירה.

בחלל הציבורי יצרתי קיר עוצמתי המסתיר את המסדרון והבונוס שיצרתי הוא חלל אחסון נוסף שמסתיר את מערכות האודיו/וידאו המתקדמות שהיו חשובות לבעלי הבית. ככלל אני מאמינה גדולה בפתרונות אחסון יצירתיים ומעוצבים שמעניקים טוויסט מפתיע לכל בית והתועלת שלהם גדולה הן במישור הפונקציונלי והן במישור האסתטי. קו זה הוביל אותי הישר אל המטבח הקומפקטי אך הפונקציונלי, כאשר האי המעוצב מתכתב עם הטרנדים החמים ביותר בעולם ומייצר הפרדה בין אזור הבישול לאירוח.

מטבח אפור לק עם משטח גרניט למטבח

המטבח תוכנן כמקשה אחת עם אזור המבואה לכן ניתן לראות את החיבור של המטבח לאזור הכניסה באמצעות ארון אחסון עשוי מאותו חומר אשר נראה כחלק בלתי נפרד מהמטבח. פתרון זה נותן מענה ללקוחות שאוהבים קווים נקיים ומינימליסטיים ומאפשר ללקוח לייצר פריט נגרות במפעל של חברת סמל בשביל לשמור על הקו העיצובי הכללי של הבית ולחבר בין החללים עם חזית אחידה באמצעות אותו חומר.

המטבח עשוי מחומר שנקראה לאק בגוון אפור גראפיט. גרניט בגוון אפור עם גידים בצבעים שונים נבחר למשטח העבודה ולחיפוי קיר בנישה בין שני המקררים שמסתתרים מאחורי חזיתות אפורות של המטבח.

במטבח קומפקטי זה הצלחנו לתכנן בקפידה את מקומות האחסון לכל הפריטים החיוניים ולהתאים אותו לאורח חיים ולצרכים של הזוג. המטרה הייתה להפוך את חלל המטבח למלא שיק עם אינספור אפשרויות מודולריות.

האי משמש את הזוג לארוחות היום יום, לבישול, לאירוח ואפילו לפינת עבודה. זה מרחב מלא סטייל שמייצר תחושה של בר עם גופי תאורה מנחושת שמוסיפים הרבה עניין ומושכים תשומת לב רבה לאזור, וכך הופכים אותו ללוקיישן מפנק שכיף לשהות בו."

על המעצבת:

"אני מאמינה שמסלולי אופנת ההלבשה ואופנת הבתים, שזורים וקשורים קשר חזק, כשאני ניגשת לפרויקט אני לומדת היטב את בעליו, מהו סגנון החיים שלו, הלבוש, האקססוריז, הנעליים, ומהו אזור הנוחות הפנימי שלו. בפרויקט אני מתכננת ומלבישה אותו כפי שהלקוח שלי היה רוצה להראות – מעודכן ועל זמני כאחד, לכן אני משלבת נגיעות קלות של טרנדים שאני מאמינה שישרדו את מבחן הזמן, לצד פריטים על זמניים מסגנונות שונים כשאני מחברת את הכל בעיצוב מדויק, אלגנטי, עשיר בחומרים וטקסטורות, עם סטיילינג מלא, והתוצאה היא – לוק מעודכן שיכול ללוות את בעלי הבית שנים."

קטיה רביץ