dana_oshri

הכירו את דנה קושמירסקי ואושרי אבירם

קצת על האדריכלים: משרדם של אושרי אבירם ודנה קושמירסקי פועל כסטודיו בוטיק העוסק בעיצוב פנים – תכנון, עיצוב והלבשת בתים, משרדים וחנויות. "אנו מעצבים חללים בשפה אחידה ומגובשת, ברמת אסתטיקה גבוהה, חללים בעלי אופי ובשפה עיצובית המגשרת בין צרכי לקוחותינו לנתוני החלל. העיצוב עבורנו הוא מעבר לזמן. עיצוב ישיר, כנה, יצירתי ומחדש, מודרני ובעיקר רלבנטי לסגנון חיים של נוחות בת זמנינו ותמיד תוך התאמה מוחלטת למשתמשים בו."

מטבח אפור כהה בשילוב עץ

על הפרויקט: המרחב הציבורי והאירוח תוכנן כחלל פתוח ובו אלמנט עיצובי מרכזי – ספרייה – שתוכננה כאלמנט ישר וארוך המתפרס ומסתובב הלאה למטבח. הספרייה, שחלקים ממנה סגורים ומשמשים לאחסונים וחלקים ממנה פתוחים, תוכננה על ידנו כך על מנת לייצר קומפוזיציה של גלוי מול נסתר וזאת בנוסף לעניין שבמשחק ובמפגש שבין שני חומרים שונים, בעלי עוביים שונים – עץ וברזל. יחידת הארונות האינטגרלים (שבתוכם גם המקרר האינטגרלי) כאילו בוקעים ממישור הספרייה במעטפת ברזל ונטמעים כחלק ממנה. הספרייה שעיצבנו עוטפת את המטבח של "סמל" שחזיתותיו מתחת למשטח העבודה והאי במראה מתכתי, משתלבים עם הקונספט העיצובי.

מטבח עץ עם אי

תאר לנו את מאפייני את סגנון העבודה שלך באופן כללי?
תשוקתנו ומחויבותנו ליצירה ולעיצוב והאהבה לאנשים, מניעה אותנו לחשיבה מקורית וליצירה שמאתגרת אותנו בכול פרויקט מחדש. לכל אורך הדרך אנו מחפשים את השונה ולא נופלים למלכודת הנוחה של המוכר והבטוח. הצורך העז בחשיבה מקורית מייצרת בכול פרויקט את השונות הייחודית לו. השפה העיצובית שלנו נכנסת לכול פרויקט אך החותם הסופי ניתן על ידי בעליו
העיצוב שלנו אינו מינימליסטי אך דוגל בניקיון צורני, הרמוני וחם עם עושר טקסטורלי ובמקביל שקט ושליו. אנחנו מאתגרים את עצמנו, גם אם הלקוח אינו דורש זאת מאתנו, משום שאיננו מעוניינים למחזר פרויקטים..
אנו מייצרים עיצוב 'רגיש' וחכם, שאינו מתיימר. מסוגנן אך מדבר 'בגובה העיניים', השם דגש על אווירה מכילה וחף מטרנדים ואופנות תלויות זמן.

מטבח עץ עם אי בשילוב שיש

כשהתחלת לתכנן ולעצב את הבית, מה היו מקורות ההשראה העיצוביים שהובילו אותך ?
בתכנון ועיצוב פנים הדירה, גובש קונספט תכנוני – Materiality – החומר הטבעי ביד היוצר: עושר חומרי שנכנס לתוך קומפוזיציה מדויקת. קונספט עיצובי המדבר על העוצמה של החומרים עצמם. בחרנו בשלשת החומרים הטבעיים – מנעד מתכות, עץ ואבן המשולבים בגיוון חומרי ומופיעים במשטחים ובמסות גדולות, בעיבודים שונים, במלאכת מחשבת. חומרים אותנטיים בטקסטורות טבעיות כשלכול חומר טבעי שפה משלו העובדת בסינרגיה מלאה עם השפות של החומרים האחרים. התוצאה מבטאת את התשוקה והכבוד שאנו רוכשים לחומרים הטבעיים וההתנסות הבלתי פוסקת שלנו בבדיקה ובפריצת הגבולות של חומרים טבעיים.

הכירו את דנה קושמירסקי ואושרי אבירם

כיצד התאמת את העיצוב ותכנון הבית לצרכיהם של הדיירים?
בעלי הבית הם אנשי העולם הגדול, זוג אקדמאים, בעלי מקצועות חופשיים, אינטלקטואלים בעלי מודעות לעיצוב ותרבות ואהבה למוסיקה. רצונם היה שנתכנן עבורם חלל עם אישיות ואופי, שתהיה בו אוירה חמה ואינטימית, מקורית, אינדיבידואלית וייחודית. הקדשנו לכך חשיבה רבה עד שהקונספט העיצובי זוקק כסוג של ישות שאפילו מקבלת שם – Materiality. וכמו בכל פרויקט, הנתפר בתפירה אישית "כקאסטם מייד" עם קונספט ייחודי לו, עיצבנו אלמנטים ייעודיים עבורו לצד חיבורים מקוריים ומעניינים ותוך שימת דגש על מינונים מאוזנים ונכונים המייצרים תוצאה שהיא שיח הרמוני נעים לעין עם אמירה אישית ייחודית התואמת בצורה מושלמת לצרכיהם של הלקוחות.

מטבח עם אי קטן

מה מאפיין את בחירותיך החומריות בתחום המטבחים?
אנו דוגלים בכנות העיצוב שמתבטאת גם ובעיקר בשימוש בחומרים טבעיים. בחירותינו החומריות בתחום המטבחים, כמו בשאר חלקי הבית, כוללות אבן טבעית, עץ ומתכות ושילובם ברמות גימור וטקסטורות שונות היוצרות גיוון ויזואלי ומשוות לו אופי ואישיות.

מה מייחד את חברת "סמל מטבחים" משאר חברות המטבחים?
הצורך העז שלנו בחשיבה מקורית מייצרת בכול פרויקט את השונות הייחודית לו והמנעד הרחב של האפשרויות בתכנון מטבחים ב"סמל" מספק לנו את היכולת לייצר גם מטבח עם שונות ייחודית לכול פרויקט ופרויקט.